Mun kroppa elää nyt näköjään ihan omaa elämäänsä. Perjantaina illalla Roi yllätti mut pikaseksillä, mutta en meinannut päästä mukaan, kun sattui niin paljon - tai siis hetken aikaa ja yhdessä asennossa. Ja aktin jälkeen alavatsaa kipunoi niin paljon, että olin taas kaksinkerroin sohvalla. Mulla ei oo koskaan ennen ollut yhdyntäkipuja, ei koskaan.

Eilen aamulla alkoi taas ne totutut menkkoja edeltävät kivut - toistaiseksi kuitenkin niin lievinä, etten jaksanut edes särkylääkettä kaivaa esille. Suurempi riesa oli hiivatuntemukset. Saakeli, mulla just kaks viikkoa sitten oli hiiva - ekaa kertaa vissiin neljään vuoteen. Olin syönyt penisiliinikuurin (sekin ensimmäinen 28 vuoteen!) ja sen päätyttyä tuli oireet, jotka sitten lääkitsin. Nyt en voisi turvautua enää reseptivapaisiin lääkkeisiin, koska edellisestä kuurista on niin vähän aikaa, pitäisi mennä käymään lääkärissä. Yök.

Päätin googlettaa hieman ensin. Mistä tää hiiva nyt taas keksi tulla? Liki ensimmäisten osumien kohdalla silmään pisti lause:

Kehon omaa mikrobitasapainoa saattaa järkyttää myös antibioottikuuri, diabetes, raskaus taikka e-pillerit.

Ja toinen googletus:

Raskauden aikana hiivatulehdukset voivat aiheuttaa yhdyntäkipuja.

Okei.

No, katellaan nyt vielä tää päivä. Tänään tuntuu jo paljon helpommalta, jospa se meni jo ohi. Siis se hiiva.