Mä oon jo useamman päivän ajan kärsinyt lievistä kivuista kohdun tietämillä - viiltelyä, nipistelyä, kuumottelua, polttelua. Kipu ennen menkkoja on mulle tyypillistä, mutta ei tähän tyyliin... Oon pitänyt kipupäiväkirjaa jo useamman kuukauden ajan, koska epäilin endometrioosia, mutta näin paljon ennen kuukautisia kivut eivät ole koskaan ennen alkaneet. (normaalisti kivut alkavat viitisen päivää ennen menkkoja, eli nyt ollaan viikko etuajassa!)

Eilen illalla kävin pikaisesti kuumassa suihkussa, ja sen jälkeen olin lähes kaksinkerroin sohvalla kouristelujen takia.

Salaa toivon, että kyse oliskin ensimmäisistä raskausoireista (olisko se oikeasti edes mahdollista näin aikaisessa vaiheessa?), mutta oikeasti yritän olla ajattelematta koko asiaa. Mä oon niiiin monesti kiduttanut itseäni keskustelupalstoilla lukemalla raskausoireista ja kuvitellut itselleni ne kaikki. Ja mikä pettymys se onkaan, kun taas kerran huomaa vuotavansa verta.