En ole yhtään muistanut kertoa, miten Roi on tähän alkaneeseen raskauteen suhtautunut. Eli muutama sana siitä:

Ensimmäisinä päivinä Roi oli aika vaisu, ja mä vähän yritin siitä pumpatakin jotain mielipidettä, mutta se vaan sanoi, ettei tiedä, miltä nyt tuntuu. Pikkuhiljaa se on alkanut heittää perinteisiä raskausvitsejä: syöt kahden edestä jne. Se taputtelee mun vatsaani ja huhuilee "Nuijapäätä" (mikä saa mut suunniltaan).

Taitaa se kuitenkin jo tottua ajatukseen isyydestä ja jopa lämmetä sille. Viikonloppuna mä kyselin siltä, kumpaa se toivoo, ja siltä tuli pitkä analyysi tytöistä ja pojista. Seuraavana päivänä se itse aloitti keskustelun lasten nimistä. Välillä huomaan sen katselevan mua salaa hymy huulillaan. Ei yhtään Roin tapaista. :)

Itselläni meni tässä muutama päivä ilman minkäänlaisia raskausoireita, ja jotenkin sitä ehti jo huolestua. Mutta taisi se oireettomuus olla vain väliaikaista... Rinnat ovat toisaalta olleet lievästi arat koko ajan ja etenkin iltaisin, kun on liivit riisunut. Nyt niitä pakottaa lähes jatkuvasti. Nälkä mulla on koko ajan, mutta toisaalta ajatus ruuasta etoo, ja syöminen on vähän sellaista närppimistä, kun ei teekään mitään mieli. En varsinaisesti voi pahoin, mutta ei mulla mikään prinsessaolokaan ole - ja kuitenkin on! :)

Viikot: 6+2