Mulla on järjettömän vilkas unielämä. Kuuluu kuulemma asiaan. Nukun sikeästi, tosin saatan herätä kerran tai kaksi yössä vessaan, mutta joka kerta nukahtamisen jälkeen alkaa sellainen seikkailu päässä, että huh huh!

Mahtavatko unien sisällöt antaa jotain vinkkejä vauvan sukupuolesta? Olen nimittäin nähnyt kamalasti autounia - eli poikaako meinaa. Unissa olen itse ajamassa rallia tai seuraamassa sitä, tai sitten olen jumissa holtittomasti liikkuvassa autossa.

Olen myös kysellyt Roilta, näkeekö hänkin unia - käsittääkseni isätkin valmistautuvat tulevaan unimaailman kautta - mutta hän ei ole huomannut mitään normaalista poikkeavaa. Roi nyt tosin näkee paljon unia muutenkin.

Maha on pullahtanut esille kunnolla viime viikkoina. Sitä ei voi enää peitellä, enkä toki haluakaan. Roi viimeksi eilen illalla huomautti, että se on jo melkein edessä halatessa. Eräänä yönä havahduin siihen, että Roi silitteli vatsaani - unissaan, koska ei itse muistanut siitä aamulla mitään. :)

viikot: 17+2